درباره ما

چگونه می توانیم کمکتان کنیم

فروشگاه اینترنتی نی نی یوها

فروشگاهی رویایی برای فرزند شما

دستورالعمل های راهنما

نی نی یوها مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی عروسک در ایران است. کاربران و مشتریان نی نی یوها می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست عروسک مورد نظر خود، وب سایت نی نی یوها را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری نی نی یوهاست.

صاحب امتیاز وب سایت نی نی یوها محمد کاظم لطفی خلف بادام می باشد.

 

چرا فروشگاه آنلاین؟

در واقع، به علت  بسیاری از نیازهای مردم، نیازهایی که باعث می شوند شما برای با ارزش ترین مورد در زندگی، اهمیت بیشتری قائل شوید،منظور از با ارزشترین مورد زندگی “زمان” است. “زمان” محتوایی فوق العاده معنادار که متاسفانه شاید معنای واقعی خود را در زندگی روزمره ی ما از دست داده باشد.برای یک خرید ساده بجای آنکه ساعت ها در ترافیک بمانیم،بجای آنکه ساعت ها آلودگی صوتی و جوی را به خود و عزیزانمان متحمل کنیم، بجای آنکه زمان بیشتری را در پیاده رو ها روبروی ویترین مغازه ها و یا شنیدن صحبت های جالب فروشندگان در وصف یک کالا صرف کنیم، می توانیم با صرف بهینه اندکی زمان ارزشمند، تجربه خریدی فوق العاده را داشته باشیم. خرید آنلاین از آنجایی می تواند فوق العاده باشد که ما برای انجام آن می توانیم تنها با چند کلیک ساده یک خرید خوب را انجام دهیم و ناگفته نماند که سایر زمان باقیمانده را در کنار خانواده سپری کنیم.

نی نی یوها !!!

نی نی یوها یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین فروش عروسک, لوازم عروسک, سیسمونی کودک و در نهایت مرجع کاملی برای برطرف کردن نیاز کودک شما در ایران است که با هدف عرضه ی کالاهای ایرانی البته با قیمت های واقعا پایین و رقابتی ارائه خدمت می کند. اگرچه به ظاهر تعداد بسیار زیادی فروشگاه آنلاین وجود دارد، اما در واقعیت تعداد اندکی از این فروشگاه ها، کالاهای اصلی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی به هموطنان تقدیم می کنند.

چرا نی نی یوها ؟

فروشگاه های آنلاین بسیاری را روزانه می بینیم و یا از آنها خرید می کنیم اما پس از خرید میزان رضایت مندی به چه شکل است؟ پس از خرید میزان خدمات فروشنده به چه شکل است ؟ آیا فروشندگانی که همیشه مدعیفروش با قیمت پایین هستند، همانگونه که ادعا می کنند، به عهد خود وفا می کنند ؟ آیا به تنهایی نوشتن برخی موارد و تبلیغات بر روی آنها از جانب فروشگاه های آنلاین کافی خواهد بود ؟

ما در نی نی یوها با شعار”یکبار امتحان کنید، یک عمر اعتماد کنید” در خدمت کلیه بزرگواران این مرز و بوم هستیم.

مشتری های نی نی یوها…

متاسفانه مدتی است که فرهنگ مشتری مداری و واژه “مشتری” معانی خود را گم کرده اند، این روزها مشتری و مشتری مداری تنها به ابزاری برای کسب درآمد تولید شده است به این منظور که فروشندگان تمامی سعی خود  را در آغاز یک داد و ستد به کار گرفته تا بتوانند تنها کالای خود را به مشتری فروخته، به سود مدنظر خود از آن داد و ستد رسیده و البته پس از آن مشتری ابزاری خود را کنار بگذارند.در طی این داد و ستد همواره ذهنیت فروشنده بر آن است که مشتری همچون ابزاری برای درآمد بوده و در پایان هر معامله کنار گذاشته می شود. اما سوال اینجاست، آیا واقعا این طرز فکر صحیح است ، آیا ترویج این گونه ذهنیت ها و فرهنگ ها را می توان مشتری مداری نامید ؟ قضاوت با شما !!!

اجازه بدهید، در این راستا گریزی بزنیم به ذهنیت نی نی یوها نسبت به مشتری:

مشتری به فرد یا گروهی از افراد اطلاق می شود که ارزشی با آنها داد و ستد می شود.

مشتری مهمترین بازدید کننده در محدوده ی کار ما است.

مشتری ابزار درآمد زایی نیست بلکه همواره هدف کار است.

مشتری یک شخص بیگانه در کار نیست بلکه بخش مهمی از آن است.

ما با انجام کار برای مشتری، لطفی در حق او نمی کنیم بلکه اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند.

مشتری همواره محترم است.

سرعت پاسخگویی بخش فروش، پیشگیری سفارشات و خدمات پس از فروش بسیار بالاتر از سایر رقبای نام آور در این عرصه می باشد که خوشبختانه برای کلیه مشترکین دائمی فروشگاه نی نی یوها امری صادق می  باشد.

X