سوالات متداول

چگونه می توانیم کمکتان کنیم

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی نی نی یوها

آخرین بروزرسانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

دستورالعمل های راهنما

سوال : ایا در خرید از فروشگاههای اینترنتی امکان سو استفاده از اطلاعات حساب بانکی توسط سایت مقدور میباشد ؟

پاسخ : نحوه پرداخت انلاین در فروشگاه اینترنتی نی نی یوها توسط درگاههای اینترنتی بانکهای معرفی شده و در سرور انها صورت میگیرد و هیچ ارتباطی به سایت نی نی یوها ندارد . لذا بستری امن در خصوص تراکنشهای پولی در این سایت مهیا گردیده است .
-سوال : آیا برای خرید عروسک از سایت ، حتما مراحل عضویت را انجام دهیم ؟

پاسخ:  بله . در مراحل اولیه نمایش کالا و انتخاب و افزودن به سبد کالا نیازی به عضویت نیست ولی در مراحل پایانی و ثبت قطعی باید فرم عضویت را که سعی شده کوتاه و سریع انجام شود را پر کنید .

مزایای عضویت در سایت نی نی یوها  :

– طی نمودن سریعتر خرید در دفعات بعدی

– بررسی ساده تر خریدها و سفارشات قبلی و داشتن لیست علاقه مندیها و همچنین سفارش کالای تمام شده

– ثبت اظهار نظر و انتقاد و امتیاز دادن به کالا و همچنین سایر مراحل از قبیل تحویل و پرداخت

– بهره مندی از اخبار و زمان حراجیها و تخفیفات

– بهره گیری از کوپنهای تخفیف

 سوال آیا محدودیت زمانی خاصی برای سفارشات در ساعات و ایام سال وجود دارد ؟

پاسخخیر برای ثبت سفارش هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد . ولی در ارسال و تحویل کالا محاسبات روزهای کاری صورت می گیرد .

سوال : امکان خرید برای شخص دیگری با حساب کاربری خودم وجود دارد ؟

پاسخ:  بله امکان پذیر است . برای اینکار در قسمت توضیخات نهایی مراتب را به اطلاع برسانید .
 سوال : چگونه سفارش انجام شده را باطل کنم یا تغییر دهم ؟  
پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی و کلیک برروی ثبت سفارش و پرداخت انلاین امکان انصراف و تغییر میسر می باشد  .در غیر این صورت نیازمند هماهنگی و تماس تلفنی با پشتیبانی سایت می باشد.
– سوال : ایا امکان مراجعه حضوری و یا ثبت سفارش تلفنی امکانپذیر میباشد ؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

سوال :در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:
  در صورت درخواست این امر در قسمت توضیحات و بعهده گرفتن مسولیت توسط مشتری امکانپذیر است و فقط فاکتور بصورت الکترونیکی به نام عضو سفارش دهنده ایمیل  می شود.

 

سوال دیگری دارید؟

از ما بپرسید

X